Publicitate

17 oct. 2011

Lamuriri

Buna ziua,

A trecut ceva vreme de cand nu am mai avut activitate pe acest blog. Tin sa anunt ca acest lucru s-a intamplat datorita unor probleme personale si nu stiu deocamdata cand o vo relua dar acest lucru se va intampla in saptamanile urmatoare.

Cu privire la un comentariu rautacios din partea unui anonim... Acest site a fost creat din dorinta de a impartasi cu ceilalti modelisti informatiile pe care la randul meu le-am capatat de la altii mai experimentati. Deoarece primeam foarte multe mailuri si mesaje de la colegii de pe cartula, am zis ca ar fi bine sa pun intr-un singur loc documentatia de care dispun pentru a fi accesibila si altor modelisti incepatori. Nu contest ca poate exista si alte site-uri despre modelism, poate chiar mai complete si mai bine gandite decat acesta, dar am vrut sa fac ceva accesibil incepatorilor (si nu numai) in limba romana.

O zi buna in continuare.

Un comentariu:

  1. buna ziua!tot incerc sa iau legatura cu dumneavoastra si nu stiu cum?
    imi puteti lasa un numar de telefon?vreau sa va intreb cate ceva despre GALIONUL GOLDEN HIND.
    dati mesaj cu nr dvstra ,pe numarul meu 0724781478(Adrian)

    RăspundețiȘtergere